Frukost!

God morgon!

Nu är jag vaken, pigg, nyduschad, varit på promenad med vovven, och ätit en redig frukost. Är ledig från skolan idag så då passar jag på att äta en stor, lagad frukost. Skoldagar hinner jag bara med en STOR kaffe och en frukt, men idag blev det ägg, bacon, vita bönor, marmeladmacka, juice och självklart kaffe oxå. En riktig english breakfast. 
Idag ska jag iväg till tattoo-shoppen. De har mega rea på kläder, 70-90%. ALLT ska bort. Så ska se om jag kanske hittar nått som passar. Sen har Rasmus gjort en beställning på kepsar (hans addiction) så ska se om det finns några snygga kvar.
Nä, nu ska jag göra mig iordning.

P&K






Kommentarer
Postat av: Malin

Tack! :)



Jag är timvikarie på Coop, så blir inringd när nån är sjuk eller när de behöver extra arbetskraft. Det är väldigt sporadiskt, vissa veckor ingenting, andra veckor (som den här) kan det vara varje dag.



Kul att plugga till kock! Vart läser du? :)

2009-10-02 @ 12:52:48
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Söderlund



Stöd mig i denna blogfight

Hej! Robin Söderlund heter jag och bloggar via adressen som du

hittar via länken till den här kommentaren som du får av mig just nu.

Jag skulle vilja skriva detta till dig och be dig stödja mig i den blogfight

som just nu äger rum i min blogg där det är en tjej vid namn Kajsa som

utsätter mig för massa craptalk och detta endast för att jag inte är för

hennes desperata sätt att skaffa läsare då hon gör det genom att visa

hud i bloggen för att få killarna att sukta framför hennes bilder och filmer.



Jag vill avslutningsvis säga att jag inte vill att du ska ta detta som reklam

eller liknande, utan känner du att detta inte alls väcker ditt intresse så

behöver du inte alls besöka bloggen, om du inte känner något behov av det.



Men i vilket fall som helst så tackar jag dig på förhand och önskar dig

samtidigt en fortsätt trevlig fredag. Ha en fantastisk helg! :)



Mvh

Söderlund

2009-10-02 @ 13:30:34
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0