Natti natti!

Nu ska jag faktiskt hoppa i säng, ska ju lixom upp innan 6 imorrn bitti. Ska bara slå en pling till älsklingen, för det blir nog inte att prata så mycket i telefon när jag är i Kroatien, det kan bli dyrt.

Vet inte riktigt hur det blir med bloggandet där nere heller. Finns det internet på hotellet, så ska jag försöka blogga nån gång om dagen och kanske lägga upp nå bilder oxå. Det skulle vara kul, annars finns det risk för att det blir ett megalångt inlägg när jag kommer hem.


Hotel Argosy som vi ska bo på därnere

P&GN


Kommentarer
Postat av: polarn

Hoppas det går bra för dig där nere i värmen(?)!! Kicka ass med matlagningen :) kram!

2009-11-16 @ 23:29:02
Postat av: amelie

lycka till carolyn!

2009-11-17 @ 09:50:52
Postat av: Christine

Åh vilken lyx med solsemester! Drick lite paraplydrinkar och sola för mig med. ;-)

2009-11-17 @ 17:27:50
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0