Lilla Jul Party

Igår firades Lilla Jul här på Åland. Hade aldrig hört talas om det före jag flyttade hit. Jag tror det är ett påfund av finnarna för att dom ska få en till anledning att dricka sprit, haha.
Vi var iaf på Dinos hela kvällen (våga vägra arken), och vi hade skitkul. Rock-karaoke gänget från Anchor Bar i Stockholm var på besök. Så det var karaoke för hela slanten. Jag vågade mig upp på scen en gång faktiskt (men inte ensam). Vi ville sjunga The Sounds "Living In Amerika", men tyvärr hitta han inte den så vi fick snabbt byta låt och då blev det Elvis "In The Ghetto". Tror inte det lät så bra, men det är väl inte meningen att karaoke ska vara bra, då är det ju inge kul. Rasmus var uppe med ett grabbgäng och sjöng "Lemon Tree", haha, vilken jävla låt att välja alltså. Det var ganska mycke folk ute, och dom allra flesta var riktigt slan-fulla.

Sammanfattning: Skitkul kväll!!



P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0