Kommer sakna mitt lilla monster =(

Var tvungen att lämna min lilla Juttis i Lemland, hos Rasmus föräldrar idag, iom att jag åker imorrn och blir borta en vecka. Kommer verkligen att sakna henne så otroligt mycket.

Hon var sjukt rolig idag iaf. Ute i Lemland så har dom en stor bakgård där hundarna kan springa hur mycket dom vill. Det ösregnade så dom andra hundarna (med lite vett i huvet) höll sig inne medan Juttis kuta runt som en blådåre med nosen i marken och skällde som om livet hängde på det, haha det såg så sabla kul ut.

Före vi skulle åka så satt hon och vakta i säkert en timme vid dörren för att hon kände på sig att nått var på G och hon ville inte bli lämnad. Kändes inte alls skoj att lämna henne då. Man har blivit som en mamma sen man fick hund faktiskt.



En blöt jycke



Hund med Stig-Helmer frilla

P&K


Kommentarer
Postat av: ahallen

Sv: Åhh, vad kul! :) Tack för tipset, jag får försöka med det!

2009-11-15 @ 22:28:17
URL: http://ahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0