En natt på Dinos!

Det var faktiskt skitkul att stänga på Dinos igår. Jag skulle egentligen jobba i garderoben, men det var en kille som inte hade lust att jobba bar, så jag hoppa in där istället, kul jag fick ju jobba med syster-yster. Det var riktigt lugnt, men ovanligt kul för att va en så lugn kväll. Det brukar ju lixom bli skittrist och gå aslångsamt. Bandet som spelade, Hellfueld var asshyssta killar och dom var jättenöjda med spelningen trots att det var lugnt. Så det är ju alltid skoj när banden är nöjda. 
Ikväll är det "Lilla Jul" så då kanske det är lite mer folk på krogen. Men jag och Rasmus är lediga så vi är på middag i Lemland, hos Rasmus föräldrar. Kanske till och med vi slinker iväg till krogen sen, för en gångs skull =)



P&K
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0