"Beach 2010"

Nån mer än jag som har börjat tänka på "beach 2010"?

Var iaf till bokhandeln och införskaffa mig en tjusig träningskalender så att det blir nån ordning på det här. Har haft ett litet uppehåll nu när jag var i Kroatien och nån vecka innan jag åkte ner pga all stress inför resan och att jag var i skolan och träna (matlagning alltså) så mycket.
Men nu ska jag sablar bli fit inför nästa beachsäsong. Ska även försöka äta lite mer hälsosamt. Det blir den största utmaningen, för jag är en sucker för läsk, friterat, pizza och sån där skit.
Målet är att gå ner ca 5 kg. Rasmus säger hela tiden att man inte ska tänka på vikten utan se på måtten istället, dvs: cm runt höft, midja, lår osv. Men jag menar går jag ner 5 kg så borde ju måtten oxå bli mindre, eller hur? haha =) Ok, målet är att bli nöjd med sig själv.



P&K


Kommentarer
Postat av: amelie

jag ha oxå tänkt på beach 2010..o ska försöka hålla i d här jag påbörjat...:)du får ju en massa muskler när du tränar så jag tror d e bättre o mäta än o väga..(?)

2009-11-26 @ 15:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0