Samsung Galaxy

När jag var i Kroatien så gick min mobil sönder. Det var nån (läs: jag) som lyckades spilla diskvatten i min väska så min älskade mobil blev vattenskadad, och den har tyvärr inte återhämtat sig. Så jag är på jakt efter en ny mobil nu. Det kan ju i och för sig vara på tiden, har ju haft min gamla i över 3 år, men jag är inte så prylbögig av mig, utan funkar det så är det onödigt att spendera pengar på nya prylar bara för att det är en "sååå mycket fränare model". Men nu e mobilen sönder och jag har inget val. Tur i oturen är att en av Rasmus kusiner kan möjligtvis fixa helt shysst rabatt på mobiler, bra för mig som är fattig student. Jag har ögonen på en Samsung Galaxy, nån som vet om det är nått att hänga i julgranen? Vad tror ni?



P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0