En rak höger, nån?

Kom just hem från boxningen. Utan att skoja så har jag säkert gått upp 2 kilo efter all julmat och gottis som man slängt i sig, men men det är ju bara jul en gång i året som sagt, så är det nån gång man får unna sig så är det väl nu? Ska faktiskt bli skönt att återgå till vardan och komma in i sina rutiner igen med träning och mat, så det blir någon ordning igen. Nu är det bara nyårsfirandet kvar, sen så får det vara nog med festande på ett tag.

 Svettig och jävlig ligger jag nu och latar mig i soffan och funderar på om jag borde gå och diska lite. Och röja upp lite i lägenheten rent allmänt efter julhelgen. Eller ska man spara det till imorrn? Måste fundera en stund till tror jag.... =)

 

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0