But whyyyy??

Fasiken, klänningen som jag hade beställt från Jimmy Choo for H&M var för STOR, det är jag inte direkt van vid. Så jag måste byta den mot en XS. Men fatta vilken sjuk tur jag har, att det faktiskt fanns kvar i den storleken. Kollektionen gick ju lixom åt som smööör. Annars är jag iaf grymt nöjd med skorna, så himla fina.
Tyvärr fick jag inga fina bilder, men jag lägger upp dom ändå, bättre än ingenting.



Örhängen! De var större (och tyngre än jag trodde dom skulle va)



Nitskärp!



Mina nya favvoskor!

P&K

Kommentarer
Postat av: Blivande författare

Snyggsnygga grejer!! =) Särskilt örhängena!

2009-12-04 @ 13:22:03
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0