Bittersweet

Ikväll är det Idol-final, vilket som vanligt känns lite bitterljuvt. Man älskar det, men det är trist att det är över för den här gången, det är ju alltid lika kul att följa idolerna. Älska dom, hata dom, gråta med dom, skratta med dom, och bara lyssna till dom. Nu låter det som att jag är värsta freaky stalkern, haha, men det är jag nog inte. Jag är bara en vanlig svensson-looser som inte har nått bättre för mig på fredagkvällar (eller oftast på söndageftermiddagar när reprisen går. Aja, vem tror ni vinner, Erik eller Calle? Jag tycke båda är bra men jag har ju nog gillat Erik enda sen han sökte för 2 år sedan, så min röst faller nog på honom.
Om en timme så smäller det.



P&K  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0